четвъртък, 5 март 2015 г.

Couture Collection...

Привет Вълшебници!
Във възможно най-последната минутка бързам да се включа в играта на Картишок. Всъщност още снощи бях готова с проекта, но нощните снимки нещо не ми допаднаха и си рекох : и утре е ден и ако имам шанс ще се включа. Та така ... Общоизвестно е, че бързината не ми е стихия и явно с музата ми сме си лика прилика в това отношение :)))
  Без повече обяснения ето и моето пано за играта, вдъхновено от един цитат на неповторимата Коко Шанел .






Малко пасти,шаблони, дантели, акрилни бои,дистрес мастила,копчета, мъниста и...ето паното е готово


Ще се включа в :



6 коментара:

  1. Нежност и стил!!Поздравления за паното!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Много нежно, изискано и подходящо за илюстрация на думите на великата Коко. Супер включване!

    ОтговорИзтриване
  3. Замечательная работа, очень красиво и изысканно! Спасибо от блога СкрапМагия)

    ОтговорИзтриване
  4. Ехааа, тази касота ще е моя!!! Не мога да повярвам какъв късмет имам :). Браво, Мира, прелестно пано!!!! Ще си го сложа в ателието да ме вдъхновява...И Коко Шанел...е е случайно :)

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасное панно!!! Спасибо от блога СкрапМагия!!!!

    ОтговорИзтриване