неделя, 26 май 2024 г.

Абитуриентски вълнения ...

 Привет, Вълшебници!

Минавам набързо, за да споделя вълненията около абитуриентският бал на сина ни. 

Малкото ми пиленце и то порасна! На добър час, скъпо дете! Мечтай, сбъдвай, успявай! Попътен вятър в морето на живота! И не забравяй, че те обичаме много!

    

 
Подготовката, идеите  и организацията на събитието са изцяло мое дело, което реализирах с безрезервната подкрепа на моят съпруг, дъщеря и сестра! 
Скъпата ми сестричка е най-големият ми съмишленик и помощник във всичките ми щуротии!!! Благодаря ти, сис!
 

Тортата е дело на близка приятелка! 

Беше невероятна на вкус и на вид! Благодарим ти Мариела!                                                        

Арката измайсторихме двете с дъщеря ми. Получи ни се много добре , мисля.


Декорацията, кутийките, аранжировките по масите и самото им оформление са мое дело.

Успях на воля да развихря крафтърските си умения, които чинно трупам вече 12 години.

 Съпругът ми като рекламно лице на кетъринг компанията :)
 
Задружният ни екип в целият си блясък :) 
(сестра ми, съпругът ми и моя милост)
 


Наздраве за абитуриента!

Горда и щастлива мама на абитуриент!
 
Скъпите ни гости - роднини и приятели , които ни уважиха и споделиха празничните вълнения с нас! Благодарим им от сърце!
 
 
 
 
 
Специален букет, за специална дама - нашата невероятна и лъчезарна класна, г-жа Л.Димчева
 
 
 

"Колегите"- задружните мускетари от 12А

                             

                                                 Малкото ни "шефче", позира доволно  ;)


 Това сме ние - Фамилия Янчеви.
















Няма коментари:

Публикуване на коментар