събота, 4 април 2015 г.

The Rebels / Бунтарите...

Привет,Вълшебници!
Вън е прекрасен слънчев ден, а аз съм решила да ви поразведря допълнително с една страничка. Всичко започна от една импровизирана фото-сесия у дома, за която ми позираха моите деца. Снимките станаха доста интересни и забавни. Нямаше как да не си избера една от тях и да не я превърна в страничка-пано. 


Върху платно за рисуване разположих цялата композиция. На помощ ми дойдоха стенсилите, пастите, акрилните боички, малко парче от кашон. Дизайнерските хартии който използвах са дистреснати с мастило "tea dye"и леко разръфани. Зъбните колела са моята гордост, състарих ги собственоръчно, искаше ми се да изглеждат ръждясали. Мисля че успях да постигна този ефект, а в някоя от следващите публикации ще ви покажа как става това. 
Кинолентата и забавният надпис: The Rebels ( "Бунтарите" ) допринесоха за артистичния завършек на творбата ми :)))


И така...това са моите "Бунтари"


Пожелавам ви весели празници и приятни почивни дни!!!

3 коментара:

  1. Мноооого яка страница-пано! Ефектна и готина! Бунтарите си ги бива! ;) Като професионалисти са! :)
    Хубави празници!

    ОтговорИзтриване
  2. Ммм, приказна е станала! И "бунтарите" са ти страхотни!

    ОтговорИзтриване
  3. Бравооо! Впечатлена съм. Страхотен скок от сладко-романтичните ти творения в нещо също толкова сладко, но с младежки-бунтарски дух. Супер е, а те са велики :)ххх

    ОтговорИзтриване