събота, 23 август 2014 г.

Албумче за принцеса Йоана...

 Привет, Вълшебници! 
Днес ще ви запозная с  моето първото албумче.  Измайсторих го за една малка и сладка чаровница- дъщеричка на мой първи братовчед.

Албумчето съдържа 12 страници от бирен картон с размер 15*21. Кориците са от мукава и размерът им е с 1,5 см по-голям от размера на страничките. Изработването на албумчето беше истинско предизвикателство за мен. Най-накрая след известно суетене се престраших да използвам новата си машинка за тефтери. Работата с нея се оказа изключително лесна и приятна и... със сигурност ще ви покажа и други албуми в най-скоро време.


Изключително полезни и ценни за мен бяха урока и съветите, които Vili  споделя в  публикация в своя блог посветена на създаването на един от нейните невероятни  албуми. Вили е уникален творец,но съм щастлива, че я познавам и като приятел.


За декорация използвах дизайнерски хартии от  блокчето на First edition-" It's a Gir'l "  и блокчето на ScrapBerrys -" Kid's Fun ". Малко копченца,панделки хартиени ленти и въпреки,че сведох декорацията до минимум албумчето стана доста обемно . Кориците са облечени със самозалепваща текстилна хартия. Прекрасно допълнение към самия албум са красивата картинка на Mo - Birthday Princess и буквичките от бирен картон,които пък ембоснах с шаби пудра.


Предизвикателства / Challenges:
4.КФП 231- Картичка с елемент от бирен картон - буквичките и коронката са от бирен картон,ембоснати с шаби пудра,но тъй като проекта ми е албум,а не картичка,няма да се сърдя ако не зачетете участието ми :)))

Пожелавам ви приятни и спокойни почивни дни !!!

3 коментара:

  1. Супер сладкурско албумче. Много труд и емоции си вложила в него. Благодаря ти за участието в картичкофурийското предизвикателство зададено и мен и УСПЕХ.

    ОтговорИзтриване
  2. Thanks for sharing your lovely crafting for the Sweet Pea Stampers embossing challenge - hope to see you again soon, Hazel, DT x

    ОтговорИзтриване