вторник, 11 юни 2013 г.

Сладко драконче / Cute dragon :)))


                          Привет!
Ето с какво се занимавах през изминалите почивни дни. Забавлявах се с оцветяването на това малко сладко драконче, което така мило и кротко си подремва на клончето. Удоволствието беше пълно и така се улисах,че даже си оцветих няколко картинки, но за тях  по-нататък. Днешната картичка е решена в по бледи цветове идеята ми бе да има малко "шаби'' излъчване,но като гледам снимките май пак яркичка ми се е получила. Ами все пак това съм си просто аз  ...Just Me...






Spectrum Noir coloring combination:
дракон / dragon : LG 5,4,3,1  PL 1,2,3  LV1
 дърво / tree :TN 5,6,7,8                                
   цветя / flowers: PL1,2,3  HB1 LV1                 
 фон / background: TB1, BT1, blender            




1.Spectrum Noir June Challenge- Summer
2.CMC # 22 Shabby Chic / "Шаби Шик"
3.TokBobok: TBC # 1- Anything goes / Всичко е позволено
4. Картичкофурийско предизвикателство 172 - Дърво
5. Почерпката на JiJi
6.A Creative Romance- Anything goes
7.Stampin' for the Weekend - Cute
8.Bearly-Mine Challenges- Challenge # 90 - Anything Goes

15 коментара:

  1. Чудна картичка, а дракончето е много сладко и прекрасно оцветено! Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Хахаха супер яко! С няколко часа разлика сме публикували този сладур! <3 И аз съм влюбена в него! :)))) Много сладка картичка! Клончето с цветчетата е страхотна добавка към картинката! <3
    Благодаря ти, че се включи в почерпката ми! <3

    ОтговорИзтриване
  3. Много сладка картичка, мила. Нищо, че е ярка. Прекрасна си е така. Този малкия отдавна го харесвам и скоро ще си го взема. Изобщо всичките печати от Wee са ми любими. Клончето е страхотен акцент и букетчето си е на мястото. Абе много добра работа - Just you :) Чакаме и другите картинки :)

    ОтговорИзтриване
  4. тоя ми е най-любимия дракон...спящия :-)
    Много усмихваща картичка!

    ОтговорИзтриване
  5. So cute and gorgeous details.
    thanks for joining our first challenge at A Creative Romance, I hope you'll join us again.
    Big hugs Fleur xxx

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна и супер сладурска картичка :)

    ОтговорИзтриване
  7. Как сладко си спи мъничето!
    Много ми харесват детайлите по картичката и цветовата комбинация.

    ОтговорИзтриване
  8. What a stunning card you have made. It fits our challenge this week well of “anything goes”. Thanks for taking part and good luck. Best wishes, Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

    ОтговорИзтриване
  9. Мире, отново прекрасна картичка! Малкият зелен поспаланко е просто неустоим сред тази цъфнала прелест, оцветяването е в стил "just you", което си е достатъчно само по себе си, а и избора ти на дизайнерски хартии е много сполучлив.

    ОтговорИзтриване
  10. Ох, пак ще кажа колко ми харесва! Наистина цветовете са малко извън твоя цветен стил, но пък са точно "ШАБИ-ШИК". Колкото до оцветяването, като една горда учителка се надявам да съм помогнала поне малко! Но очите ми останаха в разкошно аранжираното букетче :)
    Благодаря ти, че я сподели в Card Mania Challenge!
    Усмивки!
    Кали

    ОтговорИзтриване
  11. Fabulous design. So much lovely details; I like all :-))
    Thank you for sharing with us at BearlyMineChellenge,
    Hugs, Andreja

    ОтговорИзтриване
  12. Благодаря ви мили,момичета за страхотните и позитивни коментари. Специални благодарности към Кали за това ,че ми даде правилните насоки и ми показа някои тънкости в оцветяването.Спокойно мога да се нарека горда и схватлива ученичка ;)))

    ОтговорИзтриване
  13. This is very sweet image colored perfactly! :)
    Have a nice day!

    ОтговорИзтриване